مزوتراپی سر و صورت ( ریزش مو،ضد لک ،جوان سازی )

مزوتراپی در زمینه زیبایی و درمان های ضد پیری استفاده می شود. یکی از ویژگی های مثبت مزوتراپی سر و صورت طولانی بودن اثرات آن است. سوزن های میکرو در ناحیه ای که باید درمان شود، تزریق می شوند. از آن جایی که مزوتراپی یک روش کم تهاجم است برای زنان باردار و کودکان نیز مناسب می باشد. در بیشتر موارد متخصص از دستگاه تزریق الکترونیکی برای درمان استفاده می کند. در صورت لزوم پماد ضد درد را می توان قبل از شروع مزوتراپی روی پوست مالید.

چین و چروک
با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی و حجم خود را از دست می دهد. زندگی روزمره و استرس می تواند باعث رنگ پریدگی و خستگی پوست شود. از حدود 25 سالگی به بعد پوست شروع به پیر شدن می کند. روند پیری پوست به صورت ژنتیکی است و در قسمت درم پوست اتفاق می افتد. در این لایه رشته های کلاژن و الاستین وجود دارند که باعث انعطاف پذیری پوست می شوند. با افزایش سن، پوست کلاژن و الاستین خود را از دست می دهد. همچنین در روند پیری کمی آب و چربی نیز از دست می رود.
برای جلوگیری از پیری پوست روش های بسیار متعددی وجود دارند. اغلب اولین انتخاب افراد استفاده از کرم های ضد چروک هستند. این کرم ها به صورت سطحی اثر گذار هستند و در بهبودی چین و چروک تاثیر زیادی ندارند. روش های دیگر مثل لیفت صورت هزینه بر و دردناک هستند. اما مزوتراپی ارزان تر از سایر روش ها است و اثر آن طولانی مدت می باشد. برای انجام دادن مزوتراپی پیشنهاد می کنیم به کلینیک دکتر نادر اربابی متخصص پوست در قم با سال ها تجربه کاری مراجعه کنید.

مزوتراپی سر و صورت ( ریزش مو،ضد لک ،جوان سازی )

مزوتراپی سر و صورت(ریزش مو،ضد لک ،جوان سازی)

مزولیفت و مزو گلو
مزولیفت و مزو گلو برای صورت، گردن و دست ها استفاده می شوند. مواد فعال در پوست در امتداد چین های پوستی با استفاده از سوزن تزریق می شوند. این روش باعث بازسازی و سفت شدن پوست می شود و می تواند چین و چروک های خفیف و آسیب های جزئی پوست را ترمیم کند.
در این روش مواد فعال گیاهی، اسید هیالورونیک و بیورویتالایزر ها با دستگاه مزو الکترونیکی به لایه احیا کننده پوست وارد می شوند. مدت زمان درمان تقریبا 20 دقیقه است، تعداد جلسات بستگی به وضعیت چین و چروک های صورت دارد. فاصله جلسات اولیه دو هفته یکبار است و فاصله تمدید هر 3 الی 6 ماه می باشد. شما میتوانید در مطب دکتر نادر اربابی بهترین متخصص پوست در قم یکی از بهترین درمان از طریق مزولیفت و مزو گلو برای صورت، گردن و دست ها را داشته باشید.

 

مزوبوتاکس
برای برطرف کردن خطوط پیشانی، خطوط اخم و همچنین چین و چروک اطراف دهان و چشم استفاده می شود. مقدار کمی سم بوتولینوم به مخلوط احیا کننده اضافه می شود. در مزوبوتاکس عوارض جانبی مثل فرو رفتن ابرو ها یا عدم تقارن اتفاق نمی افتد. اثرات تا 6 ماه ماندگار هستند. تمدید باید هر 6 ماه یکبار انجام شود.شما میتوانید در مطب دکتر نادر اربابی بهترین متخصص پوست در قم یکی از بهترین درمان از طریق مزوبوتاکس پوست را داشته باشید.

 

مزوتراپی سر و صورت ( ریزش مو،ضد لک ،جوان سازی )

مزوتراپی مو های سر و مزایای آن

 

مزوتراپی مو های سر
عواملی مثل ژنتیک، استرس، کمبود مواد غذایی و یا بیماری های خاص می توانند باعث ریزش مو شوند. طبق تحقیقات انجام شده مزوتراپی می تواند در حدود 80 درصد موارد ریزش مو را پس از سومین جلسه درمان کاهش دهد و باعث رشد مو ها شود. با این حال بیمار باید صبر داشته باشد. در ابتدا حدود 10 جلسه در فواصل یک هفته ای لازم است و بعدا به دو هفته افزایش می یابد. پس از سه هفته ریزش مو به طور قابل توجهی کاهش می یابد و بعد از دو تا سه ماه مو هایی که ریزش کرده اند به طور قابل توجهی رشد می کنند. پیش نیاز درمان باقی ماندن فولیکول ها در سر می باشد در غیر این صورت درمان اثر بخش نیست. شما میتوانید در مطب دکتر نادر اربابی بهترین متخصص پوست در قم یکی از بهترین درمان از طریق مزوتراپی مو های سر را داشته باشید

منابع:

Mesotherapie

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *